Wednesday 12 October 2016

Filled Under:

TANGISAN TERAKHIR WAK DOYOK LEPAS DENGAR PENGAKUAN JELAS dari AZRINAZ. Bersabarlah Wak Doyok. Lelaki mana mana pun yang dengar ALASAN Bodoh macam ni akan MENANGIS !

    “Saya akui kami memang berkawan rapat dan pernah juga keluar berdua serta bersama-sama kawan lain. Tetapi, hendak dikata kami bercinta, memang tidak adalah.
    “Saya mengenalinya kira-kira tiga tahun lalu dalam sebuah majlis. Kebetulan kami sama-sama meminati bidang fesyen dan disebabkan itu, kami boleh rapat,” katanya kepada Berita Harian.
    Setelah desas-desus pertunangan mereka muncul, Wak Doyok hanya berkata begini: “Biarlah saya hidup dengan cara saya sendiri dan saya tidak ambil kisah pasal hidup orang lain.”
    Ditemui Utusan Malaysia hujung Julai lalu untuk mengesahkannya, Azrinaz pula berkata: “Saya enggan memberi sebarang komen.”
    Azrinaz berkahwin dengan Sultan Hassanal Bolkiah pada 2005 dan bercerai lima tahun kemudian.

    Portal mStar Online cuba mendapatkan penjelasan Wak Doyok tetapi begini sahaja katanya: “Saya tiada komen, saya sedang sibuk dengan kerja dan tidak mahu fikir tentang hal itu.”
    Portal itu menyebut gambar mereka berdua di akaun Instagram juga didapati sudah dipadam.
    Semakan ProjekMMO hari ini mendapati kali terakhir gambar mereka berdua dimuatkan di Instagram Wak Doyok kira-kira empat minggu lalu.
    Sementara akaun Instagram @azrinazmazharhakim pula didapati sudah ditutup.
    Pada April lalu, Wak Doyok enggan mengulas gosip mereka berdua sedang dilamun cinta. 




    0 comments:

    Post a Comment