Thursday 22 December 2016

Filled Under:

SENSASI!!!"DAKWAAN bahawa Ungku Hariz HANYA MENUMPANG POPULARITI JIHAN "...INI JAWAPAN UNGKU HARIZ BUAT ORANG RAMAI TERKEJUT......

    SENSASI!!!"DAKWAAN bahawa Ungku Hariz HANYA MENUMPANG POPULARITI JIHAN "...INI JAWAPAN UNGKU HARIZ BUAT ORANG RAMAI TERKEJUT......







    Menyedari empunya nama kurang dikenali berbanding isterinya Jihan Muse, Ungku Hiz akur dengan dakwaan andai ada yang mengatakan dirinya mula dikenali hari ini adalah kerana menumpang populariti isterinya.

    "Saya menganggap ini semua rezeki Allah, cuma rezeki Jihan orang terus nampak.  Saya ini lebih kurang menumpang populariti Jihan serta orang pun memikirkan begitu juga. Saya tak kisah andai itu yang mereka fikirkan.

    "Saya tahu keadaan saya di dalam industri macam mana, penglibatan saya pun adalah untuk menunjukkan bakat saya dan melakukan apa yang saya suka seperti berlakon. Begitu juga dengan Jihan, Allah berikan rezeki dengan jalan yang lebih mudah.

    "Jadi mungkin senang untuk saya katakan, orang melihat saya bergantung hidup dengan Jihan dan usaha kena berganda. Pun begitu, buat masa ini Jihan tak pernah lagi bagi job dekat saya. Kami masing-masing berusaha mencari rezeki.

    "Pada masa yang sama saya banyak juga berlakon, cuma viral tentang saya belum lagi masanya," ujar aktor 7 Hari Mencintaiku ketika ditemui pada sesi latihan Teater Dia Semanis Honey Muzikal di Istana Budaya.




    Betul juga kata Ungku tu, orang nampak atau pun tidak usaha yang dilakukan untuk kebahagiaan suami dan isteri, hanya mereka sahaja yang tahu susah senang mereka macam mana. Biasalah tu, sama ada isteri atau suami popular ataupun tidak, orang tetap akan mengata.











    0 comments:

    Post a Comment